24 октомври, 2005

Во меѓувреме...

Активностите продолжуваат, во меѓувреме видете го овој коментар:

Anonymous said...

Мала информација за рекетарската компанија.
Credit Express се таканаречени collection service компанија. Collection service компанија се бави со преземање долгови од матична компанија и врши наплата на истите, а со тоа зема процент или може да ги купи долговите во вредност од 80%, 70% итн т.е. да законски ги префрли долговите на должниците на свој грб а потоа да го бара 100% долг од истите. Секако тука има добивка од разликата помеѓу вкупниот долг на должниците и парата што е дадена за да се откупи долгот. Првиот или вториот начин на наплата на долгот (постпејд или припејд) се релативни не апсолутни. Како и да е тоа ти е модерен назив за служба за наплата. Нешто као инксаторите и судските извршители што шетаа по врата во комунизмот. Најчесто овие служби работат со телефон. Ако не одговарате на телефон или не ве најдат не можат ништо да ви направат, освен ако по одреден обид на повици не ви прата писмено известување кое секако не морате да го примате и да го потпишувате. Доколку се случи да бидете известени легално вие сте информирани за долгот.

Еве ви дупка во таквиот начин работа на МТ. Според договорот кој го потпишувате со МТ, по дифолт (разгледано со закон) тие не смеат да вршат изнесување на податоците за корисниците надвор од нивниот систем. Меѓутоа Credit Express се надворешна компанија и тие ги имаат изнесено податоците и вие смеете да ги тужите за тоа.

Слично работат и банките кои имаат служби за наплата (или надворешно ангажирани служби за наплата). Меѓутоа погледнете на крај од секоја апликација за кредитна картичка или за кредит што сте го пополниле во кој е наведено дека смеат да ве чарџаат со помош на некоја друга компанија и да ви го наплатат долгот.

Поздрав до правниците на МТ од еден обичен студент на ЕТФ со 3 испити до диплома (и успат не школуван правник).

75 коментари:

дте рече...

ОК. Го провам сега тоа во моментот. А до кога ќе трае ова "информирање" на медиумите и компаниите?

Анонимен рече...

Еј, а ја шо да праам, пошо неам mt-net email адреса??

дте рече...

Копи/пејст не фаќа за сите мејлови до дојче тел... треба еден по еден да се копираат...

дте рече...

Праќај од други адреси :)

Анонимен рече...

Иначе, до дојче тел. се се прати одеднаш (кај мене)

дте рече...

Копи/пејст од овде :) sinf@sinf.gov.mk; pretsedatel@sobranie.mk; s.najdovski@sobranie.mk; sdsm@sobranie.mk; ldp@sobranie.mk; dui@sobranie.mk; vmro-dpmne@sobranie.mk; lp@sobranie.mk; dpa@sobranie.mk; pdp@sobranie.mk; ndp@sobranie.mk; oprm@sobranie.mk; r.muminovic@sobranie.mk; dptm@sobranie.mk; dpsm@sobranie.mk; sekretar@sobranie.mk; r.georgievska@sobranie.mk; f.kasami@sobranie.mk; d.trajkovski@sobranie.mk; lj.ivanovska@sobranie.mk; l.avdiu@sobranie.mk; marina@sobranie.mk; z.dimovski@sobranie.mk; b.poposka@sobranie.mk; r.kanevceva@sobranie.mk; lj.ljatifi@sobranie.mk; m.nikolovska@sobranie.mk; finance@finance.gov.mk; contact@aec.mk; info@kultura.gov.mk; contact@mofk.gov.mk; natasas@president.gov.mk; i.ivanovski@president.gov.mk; t.cvetkovska@president.gov.mk; tv4@com.mk; desk95@a1.com.mk; majabakli@yahoo.com; btr@osi.net.mk; rtvms@unet.com.mk; tvmtm@on.net.mk; skynet@euronet.com.mk; vesnik@utrinski.com.mk; vest@vest.com.mk; zabavna@vreme.com.mk; informativna@sitel.com.mk; telma@unet.com.mk; kanal77@kanal77.com.mk; agencija@antenna5.com.mk; bubamara@radiobubamara.com.mk; mstoleska@yahoo.com; radiofortuna@hotmail.com; contact@gromradio.com; radiouno@hotmail.com; mj-radio@freemail.org.mk; info@radioravel.com.mk; radioros@on.net.mk; sulevski@mol.com.mk; zona-m1@hotmail.com; bejbi@bejbi.com; redakcija@teamoderna.com.mk; toj@mol.com.mk; denes@unet.com.mk; zabavnarubrika@yahoo.com; mia@mia.com.mk; fokusnews@mt.net.mk; info@forum.com.mk; taa@mol.com.mk; denes@denes.com.mk; dnevnik@dnevnik.com.mk; desk@kanal5.com.mk

Александар З рече...

Дечки, копи-пејст на адресите најлесно се прави одоздола (извинете што не го направив чист текст, брзаница).

Упатствата што ги давам секогаш ми се испробани, да поминат со што помалку проблеми. Мене ми требаа точно 3 минути за целата операција опишана во упатството.

Инаку да - пуштајте од кој било акаунт, работава е веќе поширока од обичен кориснички протест против МТ.

дте рече...

Пак јас со жалбите :) на страната на ЕУРОПАРЛ не можи да се испрати текстот зашто бил многу голем :/ Пробав да го делам но не фаќа... чаре?

Александар З рече...

Направи резиме или прати параграф-два. Првиот параграф од оној поголемиот мејл мислам дека ќе биде доволен (стави им линк после тоа, ако треба).

Инаку - за кураж - само два мејла од швапските имаат ставено филтер за нашите протести, така што се си стига кајшто треба.

Неиспорачливите мејлови на некои македонски кобајаги медиуми ќе бидат отстранети.

dte рече...

Done! :)

Александар З рече...

Ги тргнав лошите линкови, сега списокот е чист.

Не знам што ми е, ми доаѓа да ја пеам „Аванти пополо, аванти форца...“ :)

Александар З рече...

А до кога ќе трае ова "информирање" на медиумите и компаниите?

Мислам дека до понеделник - 8 сабајле (додека дојдат на работа) ќе биде доволно. И тамам имате време вечер и утревечер (кој по концерти, кој по корзо) да се раструбите лево и десно на пријатели и познајници да праќаат од каде стигнат.

дте рече...

BTW беше некој на http://www.e-society.org.mk/ да не кажаа нешо за ова? И можи треба и нив да им пратиме по некој меил :)

Zarko рече...

Aleksandar zavrseno, se vratija nazad samo 11 neisporacani. Drugite se OK

Александар З рече...

se vratija nazad samo 11 neisporacani. Drugite se OK

Си ме фатил пред да го преиздадам блогот. Сега би требало да е исчистено .

Александар З рече...

BTW беше некој на http://www.e-society.org.mk/ да не кажаа нешо за ова? И можи треба и нив да им пратиме по некој меил :)

Сфатете ги списоците на адреси само како предлог и праќајте ги пораките секаде каде што мислите дека треба. Нека трае притисокот (не заборавајте да се чуете со нашите пријатели од 0800 што мораат и да нè читаат, а не само да нè слушаат - од кога не сте ги прашале за јуначко здравје и новите пакети? ;)

dte рече...

А демек Дојче тел. не го менува името овде во Т-Ком за да можи да не цица без да има лошо име во другите држави? Зошто уште се вика МакТел?

Анонимен рече...

alex_mkd

Одлична акција!
Кажетему на секого што го познавате да се вклучи во акцијата. Така ќе бидеме многу повеќе!

Анонимен рече...

Idejno, treba da pobarame i adresi od svetskite novinski kuki, osobeno Germanski. Ako ima nekoj ideja, neka pise, jas pocnuvam da kopam.
Ovde najdov link za site vesnici u Germanija, treba eden po eden ama je*i ga.
http://www.onlinenewspapers.com/germany.htm

дте рече...

Јас постирав мејлови од гер. агенции... во некој претходен пост...

pero рече...

Дечки кое тело го имаме информирано за темава ? го прашувам ова за да знам што треба да се стави во формуларот кон комисијата за корисници?
јас ќе ставам оргаизацијата на потрошувачи на македонија

Анонимен рече...

Adresa na Deutsche Welle
http://www.dw-world.de/popups/popup_sendfeedback/0,2186,266,00.html

александар рече...

Еве, и од мене е пратено....
Сега може на „раат“ да си легнам и да поспијам.

daywalker рече...

Task completed!
;)

Анонимен рече...

Vnimavajte! Ova stoi se uste na www.adsl.com.mk

- Месечниот надомест не зависи од времето поминато на интернет
24 часа broadband интернет врска ...

Значи на сајтот се уште не е се така легално затоа што се уште постои и пишува дека колку сакаш работаш плаќаш исто. Јас направив Print Screen. Поздрав.

Анонимен рече...

"24 часа broadband интернет врска ... "

izgleda treba da gi odneseme ovie od MT na kurs po IT i Internet bidejki vrska nemaat sto e toa "broadband" :(

koskar рече...

decki, abe padnat li e mt.net.mk?

Анонимен рече...

pa toa ti e dobra ideja

Анонимен рече...

da be izgleda go menuvaat :)

Анонимен рече...

padnata e i www.idividi.com.mk :)

Ova ne mi lici na menuvanje :)

koskar рече...

da prasame na 0800....?

Анонимен рече...

Toj sto ima print screen od stariot site kaj sto pisuva deka cenata ne zavisi od vremeto pominato na internet neka go postavi nekade da go simneme na site ke ni trebe

koskar рече...

adsl.com.mk mi vika:
No web site is configured at this address.

a?

Анонимен рече...

Od adresata na info@t-com.net (T-Online Kundenservice) go dobiv ovoj odgovor. Ja pojma nemam germanski pa eve go avtomatskiot odgovor od niv (mozebi ke se najde nekoj link za upotreba).

Sehr geehrte T-Online Kundin,
sehr geehrter T-Online Kunde,

wir haben Ihr Schreiben erhalten und werden es schnellstmöglich bearbeiten.

Wussten Sie schon?

Im T-Online Kundencenter unter http://www.t-online.de/kundencenter können Sie Ihre Anschrift, Ihren Tarif, Ihr Zugangskennwort sowie weitere wichtige Kundendaten bequem online einsehen und verwalten.

Sie finden Antworten auf häufig gestellte Fragen:
- zu den T-Online Tarifen unter http://www.t-online.de/hilfe/tarife
- zur Rechnung unter http://www.t-online.de/hilfe/rechnung
- zu Ihren Kundendaten unter http://www.t-online.de/hilfe/daten

Haben Sie weitere Fragen zu den T-Online Angeboten? Ausführliche Informationen über die T-Online Angebote finden Sie auf unseren Internetseiten unter http://www.service.t-online..de

Mit freundlichen Grüßen

Ihr T-Online Kundenservice

5l рече...

Според COCOM - Комитет за комуникации при генералниот директорат на Европската Комисија (нешто како Агенција за електронски комуникации - но на Европско ниво) - бродбендот се дефинира како:

Throughout the document broadband lines are defined as those with capacity equal to or
higher than 144 Kbit/s.

Тоа значи - за една конекција да се нарекува широкопојасна мора да има брзина од барем 144 килобита во секунда. Коментарите се дека ова е премала брзина во моментов и дека најверојатно во наредната ревизија песимистички границата ќе се помести на пола мегабит, додека реално можеби и на барем 1 (цел) мегабит. Исто така беше наметнато прашањето кое и г-н Макрадули (претседателот на КИТ) често го повторува - џабе е бродбенд, дури и евтин - ако нема услуги (е-влада, е-образование) кои ќе го искористат ова. Чекор напред е формирањето на каталог на е-услуги што USAID/MDW и Метаморфозис го презентираа неодамна (линкот е подолу на овој блог). Овие работи се меѓусебно поврзани доколку се сака квалитетно користење на интернетот (а не само толку развиканиот P2P).

Анонимен рече...

Од Џоле,

Едно прашање.
Зошто кога ке направам copy-paste на адресите за во cc полето,не ми дава да испратам mail затоа што наводно требало да се стават запирки(,) а не точка -запирка(;) како што е направнено на блогот на александар 3.
Испратив маил на сите места каде што беше наведено,ама морав мануелно да ставам запирки.
Каде е проблемот и дали уште некој има проблем со ова?
Не заради друго,да не се пишманат луѓево од испракање mail ако се судрат со ова!
Поздрав и само напред

Анонимен рече...

Aj kontaktirajte gi Sitel za onaa vest so 20 mil. EUR pozajmica na Dojce telekom. Samo oni ja imaa objaveno.
Dajte soberete poveke info za za toa i pratete gi detalite i izvorite za toa do site vesnici.
Ova vi go kazuvam zosto nekoi od pojakive vesnici ja nemaat ovaa informacija.

M рече...

Се обидов да направам краток преглед на само дел од Законот за Електронски комуникации каде што телеком грубо го крши истиот.

Во Член 34 точка 5 стои:
“(5) Податоците во единствениот телефонски именик за евиденција на претплатниците во Република Македонија треба редовно да се ажурираат, а најмалку еднаш годишно. Податоци-те што ги води службата за информации треба да се ажурираат најмалку еднаш месечно”.

-Доколку проверите на страната http://www.whitepages.com.mk/ ќе се уверите дека поголем број од тие податоци не се ажурирани повеќе месеци па и година а не најмалку еднаш месечно.
Во контекст на ова и истата оваа страна http://www.whitepages.com.mk/ најлошото е тоа што пристап до овие информации им е овозможен само на корисниците на мобилни телефони од Мобимак каде за таа услуга им се наплатува дополнително и не е возможно секој граѓанин да пристапи до нив па дури и со надокнада,погледнете сами што стои во Закон:
Член 99:
“(3) На сите крајни корисници на јавни телефонски услуги мора да им се обезбеди при-стап до услугата за евиденција на телефонски претплатници во единствениот именик”.

И неколку други интересни делови од овој Закон:
Член 2
Цел на законот
Целта на овој закон е да обезбеди:
а) услови за задоволување на потребите за комуникациски услуги;
б) заштита на интересите на корисниците;
в) забрзување на процесот на создавање на конкурентен пазар во областа на електрон-ските комуникации;
г) спречување на злоупотребата на позицијата што ја имаат на пазарот операторите и давателите на електронски комуникациски услуги со значителна пазарна моќ, особено во случај кога пазарот не е доволно конкурентен или не функционираат пазарните механизми за обезбедување на конкуренција;
1
д) услови за давање на универзална услуга по прифатливи цени и квалитет;
ѓ) ефикасно користење на радиофреквенцискиот спектар и нумерацијата;
е) унапредување на развојот и поттикнување на инвестиции во електронските комуни-кации со воведување на нови технологии и услуги;
ж) транспарентност и недискриминација во регулаторните процеси и
з) поттикнување на развојот на економијата во Република Македонија.

Член 100
(3) На претплатниците им се доставува детална сметка за различни видови на телефон-ски услуги без поединечен приказ на податоци за локален сообраќај, а по барање на претп-латникот и со приказ и на овие податоци , без надоместок.

Член 102
(5) Операторите се должни да одлучат по приговорот во рок од 15 дена од денот на приемот на истиот и за тоа писмено да го известат претплатникот.
(6) Доколку претплатникот не е задоволен од донесената одлука по приговорот има право во рок од 15 дена од денот на приемот на истиот да побара заштита на своето право пред Агенцијата.
(7) Доколку операторот не постапи по приговорот во рокот утврден во ставот (5) од овој член, претплатникот има право да побара заштита на своето право пред Агенцијата во рок од 35 дена од денот на поднесувањето на приговорот до операторот.
(8) По приемот на приговорот од претплатникот, Агенцијата постапува во согласност со членовите од 122 до 133 на овој закон.

Член 122
Член 122
Решавање на спорови
(1) Агенцијата решава спорови во случаи пропишани со овој закон и прописите донесе-ни врз основа на овој закон меѓу оператори на комуникациски мрежи и даватели на кому-никациски услуги.
(2) Во случаите од ставот (1) на овој член, Агенцијата започнува постапка за решавање на спор по службена должност или на барање на една од страните во спорот.
(3) Во постапките за решавање на спорови Агенцијата ги применува одредбите од Зако-нот за општа управна постапка, доколку со овој закон поинаку не е уредено.
(4) Агенцијата е должна да го реши спорот во рок од 42 дена од денот на приемот на предлогот за започнување на постапка за решавање на спорот. Крајниот рок за решавање на спорот може да се продолжи доколку тоа е потребно заради обемот на постапката, но не смее да биде подолг од четири месеца.
(5) Агенцијата е должна при решавање на споровите да ги има предвид и целите за обезбедување на ефикасна конкуренција и заштита на интересите на корисниците на паза-рот, согласно со овој закон.
(6) Агенцијата е должна јавно да ги објавува одлуките во врска со споровите при што треба да ја има предвид забраната за објавување на деловни тајни на странките.




Член 138
(1) Со парична казна во висина од 7 до 10% од вкупниот годишен приход остварен во деловната година што и претходи на годината кога е сторен прекршокот или од вкупниот приход остварен за пократок период од годината што му претходи на прекршокот доколку во таа година правното лице започнало да работи, ќе се казни за прекршок правно лице, ако:
1) не достави нотификација до Агенцијата пред започнување на изградба и употреба на јавни комуникациски мрежи или обезбедување на јавни комуникациски услуги (член 28);
2) не основа друго правно лице или не води посебно сметководство за приходите, до-колку комуникациските мрежи или услуги за сопствени потреби ги употреби за давање на јавни комуникациски услуги (член 31 став (2));
3) универзалната услуга не ја обезбедува согласно (член 33);
4) се здобива со сопственост со која се намалува конкуренцијата на одреден релевантен пазар (член 43 став (1));
5) не обезбеди транспарентност при интерконекција или пристап (член 45);
6) не обезбеди еднаков третман за интерконекција или пристап (член 46);
7) не води посебно сметководство за активностите поврзани со интерконекција и/или пристап (член 47 став (1));
8) не се усогласи со обврските за контрола на цените и сметководство на трошоците (член 48);
60
9) не се усогласи со обврските за регулирање на услугите (член 49);
10) не се усогласи со обврските во врска со овозможување на минимален пакет на из-најмени линии (член 50);
11) не се усогласи со обврските за дозволување на пристап до и користење на специ-фични мрежни средства (член 51);
12) не се усогласи со обврските за овозможување избор на оператор и предизбор на оператор или давател на јавни комуникациски услуги (член 52);
13) користи радиофреквенции без одобрение за користење на радиофреквенции (член 58 став (1));
14) користи броеви и серии на броеви без решение за доделување на броеви и серии на броеви (член 78);
15) не достави податоци за видот и локацијата на мрежата и средствата до органот над-лежен за просторно планирање и градежништво (член 94 став (4));
16) врши следење, прислушкување, прекинување, снимање, чување, пренесување и пре-насочување на комуникациите и податоците во случаи забранети со овој закон (член 111 став(2));
17) не обезбеди на свој трошок соодветна опрема и интерфејс за законско прислушку-вање на комуникаците (член 115 став (1));
18) не започне со законско прислушкување на комуникациите по добивање на налог од надлежниот суд или не го врши на начин, обем и времетраење како што е одредено во на-логот од надлежниот суд (член 115 став (2));
19) не обезбеди трајна евиденција за законско прислушкување на комуникациите и не ги заштити податоците како службена тајна (член 115 став (3));
20) на инспекторот за електронски комуникации не му овозможи влегување во просторија, брод и друг пловен објект или возухоплов каде што е сместена комуникациската опрема и техничките средства или не му ги достави потребните податоци и документација заради вр-шење на инспекциски надзор (член 135 став (4)) и
21) не ги почитува роковите утврдени во членот 146 од овој закон.
(2) Со парична казна од 25.000 до 30.000 денари ќе се казни за прекршок од ставот (1) на овој член трговец поединец и одговорното лице во правното лице.

Продолжува......

Анонимен рече...

http://www.magyartelekom.hu/doc/Bef.Kozl.maktel_dividend_31may2005.pdf

http://www.telekom3.de/de-p/inve/2-ge/2-st/star/2004-om-ar,templateId=_2Fdt_2Fweb_2Fstruct_2FContent.jsp.html

http://www.zwischenbericht.telekom.de/site0105/en/gv/geschaeftsfelder/breitband/index.php

http://hvg.hu/gazdasag/20050531maktel.aspx

Македонски Народ рече...

Ова веќе не е АДСЛ револуција туку ТЕЛЕКОМ РЕВОЛУЦИЈА, и во контекст на ова наскоро објава имиња на луѓе од телеком кои приватно си тераат бизнис во смисла на терминирање на повици и слични бизниси.
ДОСТА ВИ БЕШЕ, барајте си нови работни места

Анонимен рече...

Mr. KOZMA BELA AD Makedonski Telekomunikacii Hungary
Ms. ILDIKO MAGYAR AD Makedonski Telekomunikacii Hungary
Mr. ATTILA SZENDREI AD Makedonski Telekomunikacii Hungary
Mr. BENCE VARADY SZABO AD Makedonski Telekomunikacii Hungary
Mr. CSABA BOTHE MOBIMAK A.D - Skopje Hungary
Ms. TUNDE HUBINA MOBIMAK A.D - Skopje Hungary
Mr. PETER KONCZ MOBIMAK A.D - Skopje Hungary

Анонимен рече...

dali anonimniot moze da objasni sto se adresite i iminjata

Александар З рече...

За проблемите со мејловите - ако ви е потешко да означите одреден список мејлови, може да направите копи-пејст на комплетното упатство во Notepad, на пример (некој едитор што работи во ASCII) и тие ќе станат обичен текст. Оттаму ќе ви биде полесно да ги извршите евентуалните дополнителни операции (селектирање на групи или менување точки и запирки со запирки).

Автоматскиот одговор од т-ком мислам дека го добивме сите, тоа е само потврда на применото.

Акцијата уште трае, кој не пратил мејлови, нека праќа (дури и од не мт.нет адреси), а кој пратил - нека прошета по назначените сајтови (Дојче веле е интересна опција) и нека стави некое од писмата (може она првото пожестоко) во формуларите за контакт со јавноста.

Јас сега одам на светскиот сервис на Би-би-си да им кажам за што сакам да зборувам (десно на страницата има мало формуларче, во него се внесува „темата“ за која сакате да се чуе). Кој е малку повешт за англиски, бујрум.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/talking_point/2804227.stm

daywalker рече...

има интересни работи во одговорите на Ствечо од мт-shit на нивната страна кај дискусии (особено кај цените и пакетите). Снимајте се што има таму дур не го избришале.

ЗА АЛЕКСАНДАР од ВАСКО ДЕБЕЛИОТТТТТТ рече...

Праќам мејлови на сите ѓупси, завршив со телекомуникациите сега пробав да праќам на говедата од европа ама неможам доколку не се пополнат сите тие обележани празни места, па би замолил ако може некој што го владее англискиот да ни написи урнек што и каде да пополниме. Дечки работете, трудот секогаш се исплаќа.

ВАСКО ДЕБЕЛИОТТТ рече...

Дечки ако мислевте дека повикувам на тероризам изгледа не ме разбравте: не повикувам на тероризам туку само кажувам како е грција изградена во богата земја без многу мафија и корупција.И на крај со тебе потполно се сложувам дека вие помладите имате пософистицирани оружја и треба да ги искористите (вашиот мозок и компјутерот) а ние магарината постари ке се задржиме на поекстрмните мерки (по старски)

васкодебелиот рече...

и немојте многу да нагаќате, зашто сепак е индивидуално кој со што ке се зафати. Во секој случај некој мора да ги турни гаќите, а јас не верувам дека ке бидам тој, бидејќи почнувам да се навикнувам и без интернет и верувајте ми после овие мејлови по европа кога ќе видат дека заради скап интернет луќето не се приклучуваат туку си седат дома и се ебаваат со девојките и сопругите (а на европа му е криво)и си раќаат деца што не му е во прилог на ниту еден европски политичар, верувајте дека ке не остават 24 часа он-лајн и неограничен данлод. Абе едноставно ќе ги замолат германците готова ствар. Затоа без страв, се оди во наш прилог. Ова натегање засега, тоа е да извлечат максимум. Инаку АДСЛ-от мора да го дадат багатела само за и ние да седиме пред интернет за да не се размножуваме како што е редот. Не гледате дека сите што доаѓаат овде (европски менаџери, политичари и др.)или се педери или стари беќари. Нема 10проценти од нив домаќини фамилијарни со деца жена итн. Затоа главата горе се е во наш прилог.

vasko debeliot рече...

ova mi stigna na mojot mail na yahoo:Sehr geehrte T-Online Kundin,
sehr geehrter T-Online Kunde,

wir haben Ihr Schreiben erhalten und werden es schnellstmöglich bearbeiten.

Wussten Sie schon?

Im T-Online Kundencenter unter http://www.t-online.de/kundencenter können Sie Ihre Anschrift, Ihren Tarif, Ihr Zugangskennwort sowie weitere wichtige Kundendaten bequem online einsehen und verwalten.

Sie finden Antworten auf häufig gestellte Fragen:
- zu den T-Online Tarifen unter http://www.t-online.de/hilfe/tarife
- zur Rechnung unter http://www.t-online.de/hilfe/rechnung
- zu Ihren Kundendaten unter http://www.t-online.de/hilfe/daten

Haben Sie weitere Fragen zu den T-Online Angeboten? Ausführliche Informationen über die T-Online Angebote finden Sie auf unseren Internetseiten unter http://www.service.t-online.de

Mit freundlichen Grüßen

Ihr T-Online Kundenservice

bezvrska рече...

Некои веќе добиле писмо на германски од info@t-com.net. Тоа е само автоматски одговор дека писмото ви е примено и дека ќе одговорат на него што е можно побрзо. Покрај тоа ве упатува на нивните веб-страни за тарифите, за проверка на пресметките, за корисничките информации и за понудите. Бидејќи не сте нивен директен муштерија, истите страни не ви се потребни. Она што е важно е дека во наредните денови некој ќе го прочита вашето писмо.

Анонимен рече...

Eve prevod preku Google-Translate:

"Your letter received very honoured T-Online customer, very honoured T-Online customer, we and will as fast as possible work on it. Did you already know?

In the T-Online customer centers under http://www.t more online.de/kundencenter can see and administer you your address, your tariff, your entrance password as well as further important customer data of comfortably on-line.

They find answers to questions frequently placed: - http://www.t online.de/hilfe/daten to the T-Online tariffs under http://www.t online.de/hilfe/tarife - to the calculation under http://www.t online.de/hilfe/rechnung - to your customer data under

Do you have further questions to the T-Online offers? Detailed information about the T-Online of offers finds you on our InterNet sides under http://www.service.t online.de Yours sincerely its T-Online kundenservice"

Komandant X рече...

denovive mu doadja kraj diktatursko rabotenje na Makedonski telekomunikacii

Huligani picka vi materina

Владимир рече...

Јас сум ПИРАТ! И што ми можат? Се додека симнатите ствари си ги користам за моја лична потреба,а не ги продавам и профитирам од нив,можат само да ме гледаат како тоа дневно си симињам по 2.5 GB.
"Пиратеријата" е општествен феномен кој што НЕ МОЖАТ да го спречат, што сака нека прават, на крај се беспомошни, и секогаш ќе се најде некој поединец или група кои ќе ставаат ствари на нет од инат на големите филмски/музички/програмерски компании, а ние обичните јузери ќе си ги уживаме благодетите на БЕСПЛАТНОТО!

Анонимен рече...

40 eura mesecno ne e besplatno

Александар З рече...

До Васко

прво ти бара имејл (тоа е веројатно јасно).

После ти бара краток опис на тоа за што сакаш да кажеш нешто. Стави, на пример:

Unfair Customer Treatment by a monopoly owned by Deutche Telecom

И во тројката, ми се чини, ставаш еден пасус од првото писмо.

Четворката е дали сте се обратиле до некоја институција (европска или друга). Означете „Yes“, па

Macedonian Customers Association, Macedonian Agency for Telecommunications

Доволно ли е?

Анонимен рече...

Decki prakam i mejlovi i se ama dajte se blizi kraj na mesec i sakam da si go gasam ADSL-ov!!!

Kazete sto ke bide so penalite i ako gasime da gasime site odednas kako so prigovorite.

pero рече...

Мене ме интересира кој се тие Македонски Телекомуникации да пресудуваат кој е пират или не? И која е дефиницијата за пират? Врз која основа МТ има право да монитира трафик (да ги проверува пакетите низ нивната мрежа и да ги отвара) за да можи да испраќа такви клевети? Еве уште материјал за нашите „неуки“ правници.

Анонимен рече...

Hmm pirati? Jas pravam po edno 40-50GB traffic vo mesecot i 95% od toa e so CreativeCommons licenca...

daywalker рече...

Па, тука некаде сум и јас, со 20-30 Gb воглавно free видео туторијали, анимации и сл. Пирати?
Ене ги кај Камениот мост и пред ГТЦ. Мене не ми личат на некој што дреме по цел ден пред PC... Без навреда.

swordsman рече...

Od news.mt.net.mk :

|BURGLAR| napisa:
"Фала за информација Мр.Simplius-Mt.NET POLTROON, ПОРТПАРОЛ
Сигурно ти е тешко да се будиш секој ден со помислата дека треба да ги переш нечии гомна..."

Odgovor na Simplius:

"Кој ти е кур на тебе? Ти пропадна револуцијата?

Веројатно затоа што беше неписмен, па не можеше добар дел од популацијата да те прочита."

NO COMENT!

Александар З рече...

Дечки, ај сега некој нека каже дека немаме меѓународно влијание. Видете го ова:

http://mybroadband.co.za/nephp/?m=show&id=1007

Накратко,

нашите браќа и сестри за стрижење во Ј. Африка не успеале да го блокираат нивниот Телеком при сличен потег (со исто време на почнување), ама ние сме насловна вест за 24 октомври! (благодарност до Метаморфозис, ги споменуваат во статијата). Уште не сте пуштиле мејлови?

Александар З рече...

http://www.praguemonitor.com/ctk/?id=20051020E04049;story=Czech-On-Line-offers-ADSL-with-speed-of-up-to-24-megabytes

Ова е за Чесите (кои биле во слична ситуација како нас пред две години - информации од прва рука - и кај кои слична акција како нашата издејствувала бесплатен дајал-ап за цела Чешка).

Анонимен рече...

aj kazi poveke sto pisuva, ko ke ceka do sabajle da kupi vest :)

Zarko рече...

Drugari i drugarki, edna idea. Mislam deka ne treba da gi raskineme dogovorite pred 1.11. Po mene treba od 00 casot na 1.11 pa vo narednite denovi dodeka ne ispolnime 4GB site da pustime maksimalen download. Istovremeno da izbereme referenten site za merenje brzina i vo tekot na denot barem tri pati vo razlicno vreme da ja merime brzinata i print screen na ekranot so rezultatite da pravime. MTNET nema ke povtoram nema momentalno tehnicka moznost da zadovoli brzina od 384K ako site zaedno downloadirame. Imaat tesni grla vo interkonekcijata. So ova ke dokazeme deka ne dobivame onolku zakolku sto placame i imame osnova zdrava za reskinuvanje na dogovorot na nivna steta bidejki i za tie 4gb ne se vo sostojba da gi ispolnat uslovite. Razmislete pa da slusneme i vasi idei.

Анонимен рече...

Не треба ние да се откажеме од АДСЛ, туку телеком конечно да се откаже од дерење на народот и да ги намали цените и да даде подобри услови.

Да му се стави крај на монополот на телеком.

Анонимен рече...

Ако им требаат пари нека побараат да врати заем Дојче телеком, тој ионака им должи 20,000,000.00 ЕУР, а не сега тоа што му дадоа на Дојче телеком да го исцедат од народот.

Анонимен рече...

revolucioneri ostanuvaat uste 6 dena do "deadline-ot" dajte malku poagresivno da napravime nesto sto ke digne prasina!!! bi mozele da napravime nekoi blesavi flaeri i da gi rasfrlime niz gradov!!! ako ne vi se sviga idejava slobodno opcujte me nema da se ljutam.

zumbazum рече...

Се слагам со Жарко.Ако симињаме нонстоп најверојатно брзината ќе падне на пола а тоа е неисполнување на условите Може да направиме проба некој ден па да видиме

zumbazum рече...

Еве линк за тестер на брзина може да се стави на било кој сајт
http://www.abeltronica.com/
velocimetro/pt/?dioma=uk&newlang=uk

Анонимен рече...

со тоа ништо не се прави, како ќе се докаже дека во моментов на мерење не бил активен некој давнлоад во позадина

Александар З рече...

Благодарност до сите што испратија циркуларни писма за револтот предизвикан од Мактел до релевантните деловни луѓе, политичари, медиуми и институции во Македонија и ЕУ. Последниве имаат многу строги процедури околу ваквите поплаки, па секоја „претставка“ пуштена преку нивните веб-формулари сигурно се чита. И може да дојде до некој што ни треба.

Мејловите од мојот блог ќе ги тргнам малку подоцна, па оние што палат на „буткање“ имаат уште малку време. :)

Zarko рече...

со тоа ништо не се прави, како ќе се докаже дека во моментов на мерење не бил активен некој давнлоад во позадина

Pa ne e rabotata nie da dokazuvame dali sme imale download vo pozadina ili ne. Oni treba da dokazat deka mozat da isporacaat 384K sekomu, a ne mozat. Ideata so downloadiranje e da site go opteretat linkot a ti bez download da meris, zemi dvajca polnoletni svedoci koi ke se potpisat na toa sto e izmereno i gotovo

Анонимен рече...

Od kade e infornacijata deka Telecom ne smee da gi dava podatocite. Ova e interesno bidejki nekoj taksi kompanii koga ke im se javis ja znaat tocnata adresa od kaj se jvuvas. Bi sakal za ova da gi tuzam

Bojan рече...

Такси компаниите ти ја знаат адресата затоа што самиот им ја кажуваш првиот пат кога ќе се јавиш. Имаат идентификатор и го врзуваат бројот со адресата што ќе им ја кажеш првиот пат. Јави се во некоја такси компанија што не ја знаеш/не си ја користел и ќе видиш дека првиот пат ќе те прашаат на која адреса.

Анонимен рече...

Смеат да ги даваат податоците за твоја адреса и телефон (сепак телефонски именик како се прави) освен ако не си избрал поинаку, меѓутоа не смеат да даваат информации за твојот долг

|BURGLAR| рече...

И послем се чудиме од каде не стигнуваат email-ви и од каде не спамираат со глупави рекламни пораки...

BURGLAR| wrote:

> ..has effect!

Да имаше, немаше да дрндаш вуна од 62.162.192.0/18.

Skopjewifi... како да не.

--
Simplius