07 септември, 2007

Септемвриско есапење - споредба на интернет пакети


Значи дојде септември и веќе имаме придвижување кон подобро со новите интернет пакети на Телекабел, Мт-нет и Он.нет. Споредбата се прави врз основа на она "видено-купено" бидејќи сеуште нема некои искуства со било кој од пакетиве и сеуште се само на "хартија" видени. За споредба се земени најјаките пакети за физички лица од секој провајдер.

Во овој пост ќе се обидам да им дадам можност на оние што размислуваат да си стават интернет дома кој интернет сервис провајдер да го одберат, сакаат да се префрлат на друг поради подобра понуда или сакаат да се префрлат на друг интернет пакет во истото ISP на кое се сега.

Напомена: Технички, сите пакети нудат неограничен интернет во однос на тоа колку може да се симне... нема одредена граница после која провајдерите ја исклучуваат целосно конекцијата до наредниот месец.

Прво ќе објаснам за Телекабел бидејќи тие имаат еден универзален пакет.

Телекабел:

  • БРЗИНА: 4096/512 Kb до 3 GB, 2048/512 Kb до 6 GB, 1024/256 Kb до крајот на месецот
  • ДОГОВОР: нема временски ограничен договор
  • ОПРЕМА: кабелски модем Motorola Surfboard (4200E/5100Е/5101E), купен или од ТК (1000/3000 ден.) или од друго место
  • СИГУРНОСТ: далеку поголема сигурност од останатите - нема username/password (нема можност за крадење интернет)
  • ПОДДРШКА: Форумот е запуштен, телефонски број за техничка поддршка не забележав на сајтот а откако го објавив постот ми беше даден 2446-288 и инфоормација дека секогаш дигаат и скоро секогаш помагаат.
  • ЦЕНА: 1500 ден./месечно
  • ОСТАНАТО: статична адреса; upload не се брои (одлично за торенти)

МТ-Нет:

  • БРЗИНА: 2048/256 Kb до 100 GB, 64/64 Kb до крајот на месецот
  • ДОГОВОР: една година или на неопределено време
  • ОПРЕМА: DSL модем од МТ (1800 ден.) или од друго место
  • СИГУРНОСТ: username/password, голема можност за крадење на интернет од страна на останати корисници
  • ПОДДРШКА: На бесплатниот 0800 12345. Професионална и услужлива.
  • ЦЕНА: 1887 ден./месечно за неопределено време, 1651 ден./месечно за една година
  • ОСТАНАТО: динамична адреса (одлично за шеринг сајтови како Rapidshare)
ОнНет:

  • БРЗИНА: 2048/256 Kb до крајот на месецот
  • ДОГОВОР: една година
  • ОПРЕМА: бесплатен DSL модем од ОнНет или од друго место
  • СИГУРНОСТ: username/password, голема можност за крадење на интернет од страна на останати корисници
  • ПОДДРШКА: Online, иако многу тешко дека ќе ги начекате да се online. Yahoo! IM/MSN/ICQ/VIP, и тука многу ретко можете да ги начеката. Трета можност ви е на 02/309 99 99. Непрофесионална и некорисна според мое лично едногодишно искуство. Слаба точка во нивната фирма се само вработените. А да, и по форуми и блогови можете да ги начекате често, сурфаат додека се на работа, па ако сте среќници ќе ви одговорат ако имате некој проблем.
  • ЦЕНА: 1758 ден./месечно
  • ОСТАНАТО: динамична адреса (одлично за шеринг сајтови како Rapidshare); доплаќање 106 ден./1 GB над 100 GB (нема намалување на брзина)

Ај сега малку математика.. ако се земат максималните теоретски брзини, под претпоставка дека има пуштено download 24/7 и врската не паѓа ниту една секунда (за ТК не се смета upload во лимитите, ама тука е земен):

Роби (Телекабел, Теленет, МОБИ..):

  • Вкупен максимален теоретски проток: 4608 Kb (576 KB/s), 2304 Kb (288 KB/s), 1280 Kb (160 KB/s)
  • Трошење на лимитот: (3 GB/6 GB) со соодветната брзина за: 1.5 h/3 h
  • Максимален теоретски трансфер во остатокот од месецот: 392 GB
  • Максимален вкупен месечен трансфер: 398 GB
  • Цена: 1500 ден.

МТ-Нет:

  • Вкупен максимален теоретски проток: 2304 Kb (288 KB/s), 128 Kb (16 KB/s)
  • Трошење на лимитот (100 GB) со соодветната брзина за: 101 h
  • Максимален теоретски трансфер во остатокот од месецот: 34 GB
  • Максимален вкупен месечен трансфер: 134 GB
  • Цена: 1887 ден./месечно за неопределено време, 1651 ден./месечно за една година

ОнНет:

  • Вкупен максимален теоретски проток: 2304 Kb (288KB/s)
  • Трошење на лимитот (101 GB) со соодветната брзина за: 102 h
  • Максимален теоретски трансфер во остатокот од месецот: 610 GB
  • Максимален вкупен месечен трансфер: 711 GB
  • Цена: 1758 ден. + 64660 ден. доплаќање за останатите 610GB

Да повторам уште еднаш - ова е ако се остави компјутерот уклучен 24/7 и конекцијата се искористува до последниот бит цело тоа време. Вредностите погоре се само теоретски и се разликуваат од практичните вредности (дали многу или малку зависи од провајдерот).

Последна напомена: Деловите во италик се мои (Princ, ако сака некој да ме тепа знае кај живеам) додека се останато е напишано од P. Overdrive, член на форумот Кајгана.

*Да ми простите што тек сега ставам илустрација, ама но.нет во понеделникот ми го избришале јузерот за WADSL кое нивната техничка поддршка ми го оправда како "технички проблем". Мене од друга страна, кур ме боли за нивните технички проблеми. Доста ме болеше цели 10 месеци, no more. Ако сакаат да ме избришат од нивни тефтер, нека го направат тоа веќе. Сега веќе и јас сакам.

Анета, ако ме читаш (а не се сомневам во тоа), имам една порака до тебе: Спакувај ми ги куферите, сакам да се разведиме!*

143 коментари:

Анонимен рече...

interesno izlaganje...
bi zel eden na Telekabel da go imase vo mojot grad, vaka mora ADSL na mt.net da koristam
a da, i onnet bese sporeduvan, ne fala imam mnogu loso mislenje za Pepi i negoviot gjoa internet

Smasher рече...

@ Принц грешка ќе да си за цената на модемите од Телекабел. Kоштаат 2000ДЕН нов SB5101 или на старо 1000ДЕН за најчесто SB5100. На времето беа 3000ДЕН, но од пред 6 или нешто повеќе месеци не се.

Анонимен рече...

коскар, конечно пост на место зошто си за телекабел.

Марко рече...

@Koskar
Значи ТИ си задоволен?:))Некој друг може не е.
Е сеа само не ми е јасно зошто толку ме напаѓаше мене кога зборев ЈАС дека сум задоволен?
Да се послужам со твоите зборови :Сеа чим сме задоволни толку завршува причата? Не бараме повеќе/подобро/поквалитетно/поефтино?

пиво рече...

Јас сум на телекабел и намален сум на 1024, според мерењето не ќе да е така преку ден, наваечер да. Еве скриншот:
http://www.speedtest.net/result/182665406.png
Убаво рече некој пред некој ден, телекабел да напишат на флаерот: брзината важи после полноќ :)

Преку цел ден е вака, за 1500 денари треба да се добие многу повеќе од нив, или нека намалат тоа цените, зошто знам многу луге кои ќе почекаат месец-два да видат дали ќе дадат подобра понуда, ако не ќе бегаат.

Анонимен рече...

БРЗИНА: 4096/512 Kb до 3 GB, 2048/512 Kb до 6 GB, 1024/256 Kb до крајот на месецот

--

Мене upload-от веќе ми е намален на 128, а за dl ќе видиме дали ќе остане 1024 до крајот на месецот.

Анонимен рече...

Kakov 1024 do kraj na mesecot ja posle 25gb sum na 256 mesecov.

Анонимен рече...

значи мтнет е сепак најдобра опција?

Анонимен рече...

4 мегабита до 3 гига не е ништо ако намалуваат на 256 на 25 гига и тогаш понудата им е полоша од таа до пред некој месец. Единствено нешто добро е што нема обврзувачки договор.

Princ рече...

smasher, сеуште не сум убеден за цената на модемот инаку би ја корегирал во постот. Дури и koskar подолу вели дека земал половен модем од кај нив за 2000 денари.

Не е многу важно, еве ако менува нешто, ќе напишам дека цената на опремата се движи од 1000 до 3000 денари :)

Boban рече...

Кај МтНет “СИГУРНОСТ: username/password, голема можност за крадење на интернет од страна на останати корисници“

-----------

Бидејќи збориме за АДСЛ 100 пакетот шансите за крадење на интернет се релативно мали. Точно е дека еден корисник на својата домашна линија може да користи јузер од друг корисник ама само под услов да се на ист пакет. Значи не може АДСЛ 2 корисник од неговата линија да краде интернет од АДСЛ 100 акаунт. Така да за АДСЛ 100 корисник останува потенцијална опасност само од останатите АДСЛ 100 корисници, а не верувам дека ќе има (многу) такви кои би имале мотив за тоа.

Кај „помалите“ МтНет пакети ризикот останува, но правилото за ист пакет си важи така да колку толку е посигурно. А и на крајот на краиштата до сега немаше опција за „асален“ интернет од МтНет па сите што биле заглавени со договори барале начин како да сркнат уште некој гига. Сега кога има подобри понуди мислам дека бројот на „дубари“ ќе се намали.

Истото важи и за оннет во поглед на понудите, секој може да си одбере пакет што му одговара наместо да се замара со крадење пасворди. Единствено што немањето опција за фиксна сметка (намалување брзина по истрошен лимит) ја прави потенцијалната штета поголема.

Анонимен рече...

Ke mi najde nekoj logika zosto bi se opredelil za on.net "solo" a ne za mt.net 100?

Imali nekoj so zdrav mozok koj bi napravil ova???

koskar рече...

марко,
ти изгледа уживаш да се расправаш со мене, а?
за последен пат; јас исто тврдам дека најдобриот броудбенд интернет доаѓа од мтнет.... тоа за мене не е доволно, а не би требало да биде доволно ниту за другите корисници.

користам интернет на мтнет од 2000 година... прво дајал-ап, па ИСДН (со posta, posta) и меѓу првите (март 2004)ADSL за кој платив 4600 денари и давав 3000 месечно (платив пола со договор на 6 месеци). кога потпишав договор на 2 години. додека потпишував тетката викаше нема шанси да се лимитира интернетот, таман работа...
кога се воведе лимитот бев дел од револуцијата поради педерското однесување и „усно“ лажно наведување на потпис за 2 години.
не се побунив многу за намалувањето бидејќи во мојот договор стоеше дека мтнет задржува право да намали брзина.... никој не ми беше крив што сум потпишал таков договор.
но, мтнет не се прекрши да ми каже дека ќе ми земе пари за селење на опремата и линијата од едно во друго место... парите ми ги зема, без „окотрепнување“. кога ми истече договорот (2 години) за ИСДН, телеком не направи акт на добра волја и бизнис сенс и не ме извести за завршување на договорот... само продолжи да ми наплаќа повеќе. кога се побунив ми рекоа дека сам сум требал да си внимавам кога ми истекува договорот.
кога ги откажав адслот и исднот, ми го сменија бројот со образложение дека „исдн број не може да се користи со потс линија!?!“ немало техничка можност...
бидејќи адслот и исднот ги откажав на 29 во месецот, морав да приговарам да ми ги вратат вишокот 2 дена што ми ги наплатија за исдн и адсл. работничката во салонот ми рече: де, бе дечко, за два дена ли?
(дали телеком/мтнет при инсталација на опрема и пуштање услуга на 29-ти, ги простува 2-та дена?)
имам уште куп други примери ама ова е доста. телеком/мтнет се bunch of бескорисни аматери, без никаква грижа за корисниците, дури ни тие што редовно плаќале и ги прифатиле скоро сите нови понуди без размислување.
е, па јеби га дечки, доста ми беше од нивниот однос кој не е сменет.

п.с. „исдн“ бројот ми остана и на потс линијата, бркнав врски...

koskar рече...

марко,
моето (моментално) задоволство од телекабел не значи дека нема да барам повеќе. смешна е споредбата со „задоволствата“ од телекабел и мтнет.
патем, телекабел работи на својот максимум, а мтнет/телеком НЕ, ОК?
кај мене, за среќа, нема проблеми со брзина и јас не можам да кажам дека ме лажат во телекабел.
сега имам:
http://www.speedtest.net/result/182725807.png

сабајлево околу 8:
http://www.speedtest.net/result/182635244.png

на 4-ти септември у 8 навечер:
http://www.speedtest.net/result/181997298.png

тие што имаат проблем со брзина кај телекабел нека се бунат и нека бараат интервенција. ако не им се исполни барањето.... има (многу) други провајдери, нели?

А и на крајот на краиштата до сега немаше опција за „асален“ интернет од МтНет па сите што биле заглавени со договори барале начин како да сркнат уште некој гига. Сега кога има подобри понуди мислам дека бројот на „дубари“ ќе се намали.
алооооо, дечко!?! па фирма (фирмиште) каква што е мтнет/телеком може да стави сто заштити (врзување на акаунтот со тел број, МАЦ адреси итн.), а не да вика пазете си ја лозинката пошто ако некој ви прави гигабајти, ќе мора да си ги платите!?
и сега, со големите пакети се „намалила можноста за „дубари““?
супер....

Анонимен рече...

Врзувањето за MAC адреси не брка работа. За 2 минути може да ја промениш софтверски или да ја ископираш од друг уред.

Второ, ако некого го „ограбиле“ она што треба да направи е да поднесе преставка до МВР, одделение за компјутерски криминал. Знам вработен од еден голем провајдер кој заврши со условна казна затвот, парична отштета (и тоа огромна), отказ и забрана за вршење дејност. Така се решаваат тие проблеми. Што мислиш не може некој ако се потруди кабелскиот да ти го среди?

Марко рече...

@Koskar
Не бе друже не се расправаме само си дискутираме нели...Али ок пошто гледам дека те нервирам со моите постови еве јас повеќе нема да се мешам.

Overdrive рече...

Да разјаснам нешто во врска со Телекабел.. по старо (пред септември), брзините одеа вака: 2 мегабита до 3-4 гига, 1 мегабит до 50 гига, 256 килобита до крај на месец. Тврдам дека е вака, зашто последните 4-5 месеци редовно поминував 50 гига (110 во август).

Инаку, мило ми е што ви се свиѓа споредбата (=

Smasher рече...

@ Принц

Јас го купив 2000ДЕН нов. Паднаа цените не се како што пишува во постот.

Анонимен рече...

@overdrive

1mbit беше до 30 гига, 512 од 30 до 50 гига, а 256 над 50 гига.

Sase рече...

@overdrive

1mbit беше до 30 гига, 512 од 30 до 50 гига, а 256 над 50 гига.

---------------------------------

Kaj kogo kako mene me limitraat na pomalku od toa. Rekov nad 29 gb sum momentalno i 256. I ne im e stabilno kaj mene,ide dobro koga go nemam pominatao limitot, ama letoska imase koga so denovi ne odese skoro ic, imam drugar vo Aerodrom kaj koga ne diga nad 20kbps ( nego ne go zamara mnogu on samo surfa ).

I mene MT net me lazese na pocetokot na 2005 deka nema sansi od limit, ja potpisav 2 god dogovor za 5 meseci limit. On net staviv posle se slucuvase na po dva pati u saat da paga, pa so vrski go raskinav dogovorot, sega sum na telekabel, nesto bolji, ama me osurija 8 iljadi za instalacija ( kaj mene vo zgrada ima peticija protiv telekabel, pa mi pustaa direkno od bandera u stan ). Razmisluva da im se vratam na apasine MT Net, barem znam deka se stabilni ( bar kaj mene bese taka )

koskar рече...

@sase,
друже не знам што да ти кажам - си го прошол истиот пат како и јас... јас не платив 8000 денари за телекабел, а да сум плател би барал да имам најбољи интернет у градов, не „nesto bolji“... ако ти ги вратат 8-те бона уреду, ако не, штознам... ...колку ќе ти се исплати да ја напуштиш таа инвестиција и да даваш уште пари. се разбира, ако баш ти требаат 100 гига со 2Мбпс, можда ќе ги прежалиш 8-те бона и скоро 2 бона за нов адсл модем.
точно е дека адсл е најстабилен и нај све ама никако не можам (сеуште) да им дадам пари. барем не додека не ме почитуваат мене и моите пари што им ги давам.

@марко,
друже, не е работата да не се мешаш, не станува збор за тоа. јас не го ни гледам тоа како мешање. од твоите коментари
Значи ТИ си задоволен?:))Некој друг може не е.
Е сеа само не ми е јасно зошто толку ме напаѓаше мене кога зборев ЈАС дека сум задоволен?

личи како да не си ме разбрал. можда и јас нејасно сум се изразил...
енивеј, мтнет направи фама со постоечката опрема и ја пушти малце (многу) славината. во суштина ништо, нема ни еволуција, а камо ли револуција. се сложуваш? никаков развој само стагнација. и НИКАКВА корисничка поддршка. никој не може да се жали и да побара нешто. всушност може, ама исто му се фаќа. еве гледај, саше се мрцварел со оннет и платил 8 ебени илјади денари кај телекабел само за да не биде со мтнет. ако има 1000 како него во скопје, што направиле 300 „финти“ само за да не зависат од мтнет е НЕУСПЕХ на мтнет! за жал во мтнет не гледаат така и ако не се поправат само ќе губат во годините што доаѓаат, 100 гига или не...
и уште нешто, овој блог е од отворен тип и би било добро да продолжиш да партиципираш. што повеќе мислења и искуства, толку подобро.
со потенцијалот и опремата, па и со „газдата“ што го има, мтнет МОРА да биде и побрз од другите и по све; иптв, многу бесплатни разговори, незнам фиксен СМС, брзини од кои се врти во глава, хотспотови, пичке си материне и да ги цени своите корисници...
не од нова година, не од следниот септември, туку од „вчера“

Анонимен рече...

@ koskar

Ova:
http://www.speedtest.net/result/181997298.png
i ova:
http://www.speedtest.net/result/182725807.png
Ne se od ist provajder, ili nesto drugo e vo prasanje?

Анонимен рече...

не е точно дека мтнет има лоша корисничка поддршка. напротив. има најдобра. јас не признавам / користам провајдер што нема 0800 линија. Тогаш знам дека ги цени корисниците и ќе гледа најбрзо и најквалитетно да ги разреши проблемите бидејќи ТОЈ ќе ја плати сметката за телефон.

Анонимен рече...

Вкупен максимален теоретски проток: 2304 Kb (288 KB/s), 128 Kb (16 KB/s)

kaj na majkamu go najde 2304? maximum na adsl e 220KB/s ne mrda povise sto kur go pisuval ova jas neznam,,,,

Mitko рече...
Коментаров го отстрани администратор на блог.
Goce рече...

Ako vkupniot mozen download na MT.net e 130+ GB, togas so segasnive 100 GB izgleda deka konecno imame flat-rate so "neogranicen" internet. Ili tie 30 zaostanati GB kje bidat pricina uste da vojuvame...

Анонимен рече...

Goce said...

Ako vkupniot mozen download na MT.net e 130+ GB, togas so segasnive 100 GB izgleda deka konecno imame flat-rate so "neogranicen" internet. Ili tie 30 zaostanati GB kje bidat pricina uste da vojuvame...

More 130GB e oti pose 100GB na 64 ti ja kinat brzinata. i so tie 64 mozis najmnogu 30GB da napravis. a da ne namaluvaat brzina preku 600GB ke mozis da simnis. I ne gi branite
tolku mt.net oti moze imaat oprema i znaenje ama edinstvena cel im e da izvlecat sto poveke pari od vas, duri i so gresni smetki i so sekakvi drugi izmami. radi princip ne bi odbral mt.net duri i bez pari da nude internet.

koskar рече...

митко,
и овој коментар ќе ти го избришам, не поради истите причини.
минатиот го избришав бидејќи ги избришав сите и објаснив зошто...
сите: твојот, мојот итн...

сега ќе те избришам бидејќи се однесуваш како лош гостин, ако ни се смеете по кафиќи, отвори си блог и таму коментирајте и смејте се, ОК?
ако не гледаш корист од блогов, те молам не го посетувај и нема да има потреба да се нервираш. никој не те ни терал да кинеш договори, ако самиот не знаеш што да направиш, жалам..

koskar рече...

околу скринштотовите; тие со адреса 139.ххх.ххх.ххх се исто од телекабел, ама сум бил врзан на впн-от у германија (што ми трба за работа)...

Mitko рече...
Коментаров го отстрани администратор на блог.
koskar рече...

не е точно дека мтнет има лоша корисничка поддршка. напротив. има најдобра. јас не признавам / користам провајдер што нема 0800 линија. Тогаш знам дека ги цени корисниците и ќе гледа најбрзо и најквалитетно да ги разреши проблемите бидејќи ТОЈ ќе ја плати сметката за телефон.
теоретски си во право, во пракса не.
телеком ги дере оние со 0800 и затоа малку имаат таков број. дуна, телешоп и кокакола? и дали уште пар. мтнет пошто е иста фирма, не плаќа ништо и може да се курчи со 0800. тоа што не плаќаш, не значи дека добиваш добра услуга. мада, немам лоши зборови за дечките на 080012345, напротив.
за сите останати, посебно монтерите и службата за грижа за корисници, имам, и тоа многу...

еве ви еден пример од пред некој ден: фирма мигрира пакет во најскапиот. утредента им снемува интернет. после сто јавувања, стига некоја екипа, па нешто петљаат, па се мудрува свашта - пасворд, пппое, бриџ-миџ.... углавном, фирмата цел ден (работен) нема интернет. дали имале дедлајн, не е важно, нели?
...кога се јавиле прв пат ги прашале: да не сте мигрирале вчера? е да, имаме проблем со мигрирањето.

значи од нормален интернет - добиваат „неинтернет“ после миграцијата.... за пакет од 100 евричиња. пошто била екипа, сигурно ќе им земат и пари за поправање на грешката што сам мтнет си ја направил....

koskar рече...

кога НЕ барате права, државата стои и ве толчи...
кога СТАЛНО барате, на крај можда и ќе промените нешто...

кој не разбира, нека го гледа шошенк редемпшн....

Анонимен рече...

Хехехе... 0800... сами на себе си „плаќаат“ телефонски импулси...

Хаахахахаха...

Ај доста, ќе ми пукне смешникот.

Петко

Mitko рече...
Коментаров го отстрани администратор на блог.
koskar рече...

петко,
и ја тоа викам... имаат 0800 затоа што за нив e без пари...

koskar рече...

луѓето генерално не разбираат што е цензура...
кога говор, пишување и сл. се менуваат или бришат од страна на посебна служба, поради изнесување различни политички ставови и програми, со цел народот да се држи во темница, тогаш станува збор за цензура....
кога се бришат коментари со навредлива и неаргументирана плукачка содржина, тогаш станува збор за хигиена. дезинфекција...

Анонимен рече...

хахаха

look who's talking

Анонимен рече...

Она што мене ме привлекува кај МтНет или ОнНет е тоа што имаат динамична IP адреса. Тоа значи многу. Можеш и 100 пати на ден да се конектираш на интернет и секогаш ќе имаш различна IP адреса. Тоа е битно за приватноста, особено при посетување на разни форуми, ИРЦ канали итн.

Mitko рече...
Коментаров го отстрани администратор на блог.
Анонимен рече...

I Jas se sgolasuvam deka dinamicna IP e mnogu vazno.

Анонимен рече...

има многу кабелски провајдери во МК што корисниците ги држат позади НАТ со локални ИП адреси и една јавна. И се викаат „провајдери“ :)

Анонимен рече...

За дечкото што сака да симнува 600Г/месец. Еве флет фи провајдер од САД (и тоа најголемиот кабелски) како ги „решава“ неговите истомисленици:

http://www.physorg.com/news108449464.html

Анонимен рече...

Не го читајте текстот, текстот е утка, видете ги коментарите долу.

So 1,000 songs or 4 feature films. That's about 3.5 GB a day. So 100 GB a month is crazy download hogging?????? ZOMG! I download like a terabyte a month of various junk that mostly gets deleted.

Анонимен рече...

Уште еднаш:

Слободно продужете да бидете глупи и да ги браните провајдерите, ќе бидете наградени со намалена услуга за повисоки цени.

Ако пак сте се заебале со некој договор и сакате да се оправдате, подобро ќутете си.

Петко

F. рече...

Barav materijali za seminarska na tema "revolucija" i go najdov ovoj blog. Se izraduvav deka najdov nesto na makedonski, no gledam deka blogov nema vrska so revolucija. Zosto barem vo podlaslovot ne ste napisale za sto sluzi ovoj blog? Nema nikakov znak deka e za kompjuteri, internet i sl.

Анонимен рече...

Сабајле поминав покрај Он нет продавнцата карши гиманзијата ЈБТ Тито и беше пуно. Изгледа на народот им се свиѓа нивната понуда 0 ден до нова година. Цената поделена на 16 месеци и не е така лоша.

Princ рече...

анонимец пред мене:
мислам дека сепак зависи од тоа како ја толкуваш гужвата. Пример, јас би рекол дека можеби луѓето на големо раскинуваат договори со нив и одат на подобри интернет сервис провајдери :)

А она пакетот не им е добар. Посебно не кога се работи за но.нет, посебно не кога ти треба телефонска линија....

Tigar рече...

Апсолутно се согласувам со princ, но.нет почнаа со "Wireless", "WiFi" и сл... Целата филозофија на компанјијата беше базирана на бежичен интернет пристап, односно конечно се доби нешто кое не те правеше зависен од мт.нет. Ама сето тоа падна во вода. Он.нет немаат чиста и јасна визија и мисија, апсолутно никаква перспектива, а најновото од нив е чисто препродавање да веќе видени пакети од мт.нет. Демек словенци јам купиле, па си мислиш нема заебанции, ама некои луѓе сепак по македонски си ја водат компанијата.

Анонимен рече...

освен ако веќе не ја продале на мт. како искон.

maelstrom рече...

Поднесов барање за миграција на 100 гига сега у четврток и уште не ме префрлија. Се јавив прееска на 0800 и ми вика дека ке пратиле приговор и до утре ке ме префрлеле. Тоа е ОК, но еден другар воопшто нема интернет цели 5 дена поради таа миграција (барем така му викаат). Ова е во Куманово. Има некој јунак кој веќе е префрлен на 100 гига без проблем?

Smasher рече...
Авторот го отстрани коментаров.
Smasher рече...

@ Maelstorm

Кај полно корисници е така и како што сум информиран им велат дека до 15ти ќе средат.

Сепак појди им ти на тоа теткиците пак ако треба. :)

Анонимен рече...

^ Отидов во понеделник во салонот во ТЦ Бисер и за 2 саати ме префрлија на новиот пакет :)

Анонимен рече...

не би требало додека те префрлаат да немаш интернет. јави се на 0800 и одма ќе ти средат. мене кога ме префрлија (околу 15 часа по потпишувањето на договорот немав интернет околу 5 мин).

koskar рече...

некои корисници евидентно немале проблем.
некои имале и тоа многу (цел ден без интернет и сл.) не ми е јасно зошто воопшто би требало да има прекин? мислам, нели треба таму само да се запише дека е префрлен на 100 гига и евентуално да се стави во друга група...

Анонимен рече...

еден пријател кога забележал дека нема интернет само се јавил и одма му средиле. изгледа има некоја процедура на активација во новите пакети која е рачна.

Верверичката рече...

Не знам како во Скопје функционира Телекабел, ама според сите муабети, ми делува многу постабилен тој интернет отколку Роби интернетот во Штип, иако се иста фирма .

Обавезно се случува овде еднаш дневно да падне. Додуша, повеќето пати не повеќе од 1-2 мин, ама понекогаш и по 1-2 саата.

Од друга страна пак, се нешто тестираат овде најверојатно... Намалување по некоја цифра гигабајти овде е релативна работа. Пред 3 дена бев на 512, пред 2 дена на 256, денеска сум на 1 мегабит - и се така релативно се се менува без никакво објаснување зошто и како. Од друга страна пак, се случи на почетокот на август да пуштат едно 4-5 дена од 8 до 16 мегабитен интернет, кој верувајте, добро го искористија некои, вклучувајќи ме и мене.

Патем, овој пост заслужува најмногу пофалби! Убав концепт, анализа, просто, прегледно и помошно.

Поздрави1

maelstrom рече...

Денеска конечно ме префрлија. Вчера околу 11 навечер немав интернет, и кога се јавив ми рекоа дека поради миграцијата е тоа и дека преку ноќ ќе средат. Сега сабајле еве имам.

Анонимен рече...

maelstrom, ќе може првични искуства да пренесеш?

дарко рече...

некој што е на Кејбл Тел а ги има пројдено 15-те гига да каже дали го намалиле на 256?
минатиот месец немаше никакво намалување на брзина.

Анонимен рече...

Jas potpisav dogovor so mt net za 100 gb, mi dadoa modem, koga dojdov doma se prikluciv, ama internet nemav, im se javiv, mi rekoa deka ima procedura za pustanje treba da pominat 3 dena, 2 dena posle toa mi se javija i mi rekoa deka imam internet, i stvarno imav, stabilno e eve veke edna nedela imam.

Анонимен рече...

Mnogu slicno i vo Bitola (Mobi). Ima padovi i toa dosta. Brzinata najcesto e 0,5 - 1 MB/s i sega zasega vrska nema so najavata od Telekabel za noviot paket.

Анонимен рече...

Дали некој знае, дали може да се користат, АДСЛ од Онет и АДСЛ од МТнет заедно, т.е. со различна PPOE конекција да се пушта едниот или другиот, на иста фиксна линија.

Анонимен рече...

jas sum na kejbltel, prosli mesec napraiv 80 giga, a sega sum na 45 giga i uste ne mi namalile brzina

daywalker

Tigar рече...

Ова може да звучи како 'рекла-казала' ама еден мој добар пријател беше во но.нет да мигрира од WADSL во Solo101, и незнам зошто ама го предомислиле и му рекле дека на WADSL-от ќе го зголемувале месечниот сообраќај на 15gb, a демек после нова година и брзината....

Што им е филмот бог знае...

Анонимен рече...

Ах бе нови понуди дури после Нова година за WADSL?

Тогаш ќе има нови понуди на АДСЛ2 од МТнет, може и WiMAX и кабловски...

Браво ако не остават дотогаш со оваа брзина и лимит.

Па, и за 15гб WADSL треба нов договор на година дена да правам!

koskar рече...

супер е споредбата, браво за постот!

користам телекабел околу 6 месеци и задоволен сум. имам основен пакет со доплата до 1500 и секогаш ми доаѓа да го платам максимумот ама не се жалам. (земав половен модем од кај нив за 2000 денари.)
сервисот знае да сецне на 10ина секунди, (толку е кратко што дури ни гуглток не ми се одјавува). новата брзина е меѓу 2,4 и 3,9 Мбпс
http://www.speedtest.net/result/182635244.png
скриншотот е од сабајлево...



корисничката поддршка е ок и на 2446288 секогаш се јавува некој. знае да биде зафатено ама не предолго. персоналот е услужлив и ако се посомневаат дека има проблем со инсталацијата во зградата одма праќаат екипа (или следниот ден ако е после 5).
и покрај тоа што со телекабел се извлекува теоретски максимум гигабајти, тоа не е причината поради која сум на телекабел.
повеќе поради непостоење обврзувачки договор и добриот однос кон мене.

со мтнет и оннет добивав лош скоро потценувачки однос без обзир на фактот што плаќав пари за услугата.

9:40 AM, септември 07, 2007
повторно постирање на едитиран коментар.

maelstrom рече...

Добро е, освен што ме дисконектира 2-3 пати денеска. Нормално, пуштив даунлоуд, и после некои си 2-2,5 часа, линијата се дисконектира. Автоматски само се реконектира и си продолжува без проблем. Ако продолжи вака утре, ке им се јавам. Ваљда не е ништо и нема да продолжи вака. Лош начин да те сопрат да даунлодираш и да ги потрошиш 100те гига :D

Анонимен рече...

Интересна информација е дека новиот директор на МТ доаѓа од местото директор на францускиот телеком.Ако знаеме каква е состојбата во Франција мислам дека можеме да очекуваме позитивни промени.

Анонимен рече...

adsl-ot diskonektira na 12h.

Анонимен рече...

Извадок од договорот со ОНЕТ

Член 2

ПРАВА И ОБВРСКИ НА ДАВАТЕЛОТ НА УСЛУГАТА

2.2 Давателот на услугата се обврзува дека ќе ја следи политиката на цените на интернет пазарот и ќе ја ревидира цената на интернет услугата, доколку дојде дп нејзино намалување.
---------------------------------

Se javiv vo Onet i mi velat moras da potpis dogovor na 1 godina ako sakas WADSL 15gb. Jas imam pomalce od godina i treba da mi se dodat uste 3 meseci, za da gi koristam 15gb.
So ogled deka cenata e 1280 denari za 15 gb, dali sega jas ke plakam pomalce ako ne potpisam dogovor na za WADSL 15gb.

Tigar рече...

А какви се цените за интернет пристап во Словенија и што нудат тие?

Прва понуда Т2
10 Megabitov / sek. simetrično 14 €
(10 mbps за 14 евра, нормално неограничено е)

Еве ви линк за да ги видите останатите понуди
http://www.t-2.net/?AUID=4DE65011E194120110C6

Не се комлекцирајте само ;)

Анонимен рече...

Имам 1мбит со 128ка на моби (телекабел)... :( оти така а кога пиши на флаерот дека ќе е 1мбит со 256ка :/ не ми се бендисва ова ама ај, со надеж дека ќе се подобри :)

koskar рече...

мене не ми е јасно зошто има толкава разлика во понудите и квалитетот меѓу скопје и останатите градови во македонија? како може иста фирма (телекабел) во скопје да дава 4Мбпс, а во другите градови само мегабит? како може иста фирма (мтнет) во скопје да има најстабилен интернет, а на пример во гевгелија, истиот тој АДСЛ многу често да паѓа?
Нели парите се пари, без обзир дали доаѓаат од скопје или гевгелија, битола..., не?

Анонимен рече...

Абе имав 4мбит и сето тоа, го поминав лимитот од 6гб, и нели треба да имам 1мбит со 256ка... епа 128ка е... то ми смета :) иначе другото ок е/беше :Р

Анонимен рече...

Da koskar, e i mene toa sto go kazuvas nikako ne mi e jasno.
Kako moze ista firma vo Sopje edna usluga za edna cena, a vo drugi gradovi ista firma, ista cena a druga usluga. Ete momentalno vo Bitola (Mobi) 1 MB/s e i ima mnogu cesti isklucuvanja.

koskar рече...

иако сум од скопје, мене многу ми смета тоа делење на скопје и „остатокот од македонија“... не се тие луѓе граѓани од втор ред, ебате...

него, бунете се, нека ви објаснат како тоа во скопје све е џам, а кај вас не....

Анонимен рече...

знам многу луѓе од цела МК, никој не се пожалил на стабилност на АДСЛ-от.

Анонимен рече...

@Коскар

Верувај, се имам и јас бунето за таквата слична ситуација која се случува, како може ние да добиваме, не само во интернет сферата, и во други сфери послаби или никакви понуди и услуги, додека во Скопје тоа е стандард - одговорот обично се подигнати раменици и ништо повеќе, или само ќе ти кажат „тоа во Скопје треба да прашате, ние ништо не знаеме!„

Кога ќе се јавиш во Скопје надмени телефонски девојки со супериорен глас ќе те „исперат“ малку и се останува на ветувањето дека гласот ќе стигне до надлежните, можеби!

Е сега, во некои случаи бев ептен упорен, т.е. ќе потрошам многу часови на чекање на телефон или пишување е-маил пораки па можеби нешто ќе се мрдне.

Инаку, не е за чудо веќе поделбата на Скопје и „рестото“ од земјата, кај нас дури и стандардите се делат во некои сегменти на „скопски“ и „наши“.

Затоа не ги ругајте грците кога „скопска“ ја нарекуваат државата.

Анонимен рече...

текстот не е валиден бидејќи оннет сеуште не го продава адсл-от. значи се работи за класичен лажен маркетинг.

Tigar рече...

Како тоа не го продава???

Збориш на памет или имаш потврдени информации/докази?

Анонимен рече...

Ispustivte da kazete deka na On.net ima dogovor isto!

[b]Jas staviv ADSL na mt.net vo ponedelnikot. Taman pomisliv deka ke mi go instaliraat uste sledniot den, koga gledam pominaa eve 4 dena od tehnicka vikaat deka od Cenatar ne im stignal uste nalogot vo mt.net da go aktiviraat accaunt-ot. Pa me interesiraa dali expeditivni se samo za vo Centar predplatnicite, posto ova e smesno imam linija nemam Accaunt :))))[/b]

Princ рече...

Anonymous said...
текстот не е валиден бидејќи оннет сеуште не го продава адсл-от. значи се работи за класичен лажен маркетинг.
------

Во текстот убаво пишува дека текстот е напишан ВРЗ ОСНОВ НА ОНА ШТО ГО ИМАМЕ ВИДЕНО/ПРОЧИТАНО и дека НИШТО ОД ТОА НЕ Е ИСПРОБАНО. Со други зборови, лаги и измами не се исклучени. Ама пак не завршува револуцијата тука, ќе има други текстови па ќе поправиме :)

-------
Anonymous said...
Ispustivte da kazete deka na On.net ima dogovor isto!
-------

Не е испуштено. Пишува дека договорот кај но.нет е САМО за 1 година. Ти веројатно се имаш збунето дека кај МТ има опција за 1 година и за неограничен период ама тоа е нивна слабост/придобивка :)

Smasher рече...

На сајтот им пишуваше нешто...
Ама не беше добро средено, незнам дали продаваат ако имам време може ќе тркнам утре до кај нив.

Јове рече...

Мене не ми се допаѓа услугата на МОБИ Битола (читај:Телекабел)
На почетокот на месецов имав 4096/512, после некој ГБ ме намалија на 2048/256 и сега тера така, иако ги имам надминато 6 ГБ
Пакетите им се многу недефинирани и недоречени и тоа ми смета МНОГУ. Се однесуваат многу несериозно...

maelstrom рече...

http://www.cabletel.com.mk/

Гледајте фудбал одговорно :D

Овердрајв рече...

Јове.. се буниш заради тоа што имаш 2048/512 наместо 1024/256? То мајсторе..

Јове рече...

Не се бунам за брзината. Брзината на МОБИ барем кај мене е топ. Колку што кажува модемот толку и добивам во секое време.
Поентата ми беше што на пример моби има 100 корисници и за сите има посебен пакет. Овој месец сум на 2048/256, а наредниот може цел месец да бидам на 1024/128 и пак никому ништо. За тоа реков дека се несериозни во поглед на дефинирање на пакетите.
Вака не знам што и колку добивам за 1500 денари во месецот.

Анонимен рече...

Bas taka

Анонимен рече...

dobro be lugje, ova e internet?? WADSL???? 98% od vremeto kvaliteten link?? ova e toa?
http://i6.photobucket.com/albums/y229/babamulon/pictures/untitled.jpg
nemoj da se laze nekoj da dava pari za gjoa-internet. begajte od on.net.
Jas uste sabajlevo odam da go raskinam dogovorot. Imam skrinshotovi za izvoz, cel mesec e vaka. Menuvaat adresi, bevme prvo na 85.xxx.xxx.xxx, sega sme na 217.xxx.xxx.xxx, poddrska za korisnici malo sura, pa povekje pari imam ostaveno mesecov na mobilen dodeka cekam da mi krenat! cel mesec nikoj ne kreva slusalka!

Анонимен рече...

http://i6.photobucket.com/albums/
y229/babamulon/pictures/untitled.jpg

linkot uste ednas, malku e dolg. kopirajte go cel vo prodolzenie. I krstete se. Da,da ova e broadbang made in Macedonia.

Petre Skokajkure рече...

@Anonymous
Се се, ама тоа што мењаат адреси е крај!!!
:)

Анонимен рече...

друго е динамична ip-адреса, друго е ова. кој знае на какви шит сервери сме.

дарко рече...

Гледам денеска на инфо каналот на Cable Tel... Значи и Cable Tel со нови понуди, од кои најдобрата е:

- 4 мегабита; трансфер неограничен; 1450 денари.

Останатите два пакета: 2 ГБ - 450 ден. и 10 ГБ - 950 ден.

Овердрајв рече...

Тоа што не се знае е дали, после колку GB и на која брзина намалуваат.. ептен е рано за CableTel да се вклучат во споредбата, со оглед на тоа дека уште немаат почнато со работа (а ако имаат, се катастрофа - судејќи според реакциите на корисниците на индивидуалните кабелски телевизии под капата на CT).

дарко рече...

да, стабилноста на интернетот од Cable Tel е ептен слаба овие денови. денеска имаше прекин од ебани 6 саата! се надевам ќе средат нешто со ова у најбрзо можно време, посебно пошто најавуваа носење оптички кабел од бугарија, воведување triple play услуги... како и да е од октомври јас планирам да се префрлам на тој пакет па ќе видиме.

иначе ако уопште намалуваат брзина на поминат одреден сообраќај не верувам дека тоа би било брзина помала од 1 мб имајќи ги предвид новиве 100/101 ГБ понуди.

Анонимен рече...

More aj dosta ne serite za IP adresite. Nisto od toa sto go zboruvate nema vrska. i 85.xxx.xxx.xxx i 217.xxx.xxx.xxx se koristat. ednostavno na 85.x.x.x snemalo dovolno slobodni IP pa vovedile i 217.x.x.x. Za korisnicka podrska ne znam kakva e ne mi zatrebala. Edinstvena kaj on.net mi preci toa sto vo novite paketi se doplaka po GB. ne deka ke prekoracam 101GB, tuku onaka sakam da znam deka plakam fiksna mesecna cena, a ne da stravuvam da ne me iznenade nekoj visoka smetka.

Анонимен рече...

Можеби си безбеден на SOLO 101, ама на 15 и на 3гб ич не си безбеден, со доплаќање.

Анонимен рече...

120 giga pravev jas so 512 linija koga imav od mt.net na vremeto koga bese neogranicen. 100 giga so 2048 gi e*am za 8 dena tocno. Do koga be so limit makedonce? I so e ova sega, ako si sakal 15 giga (a si na wadsl dosega) moralo da kupis telefon. A zasto? Pa zato sto mt.net im daval da ja koristat nivnata telefonija. ama nemam jas moznost za adsl. Pa vidi sega decko, super sto imas internet od On.net,i sto gi koristis nasite uslugi tolku vreme, ama sega vazno e novi korisnici da nabavime nie, a vas lojalnite KOJ VE E*E!

Анонимен рече...

За жал таков е односот на Онет кон нас, постоечките корисници. Тотално сум разочаран од нив.

Анонимен рече...

2 dena voopsto nemam konekcija na MDF connection paketot na WADSL!? Ovie od tech me ostavaat na hold poveke od 5min.a salonot vo leptokarija se renovira. Haos ovali e PROVIDER!!!

Марко рече...

Гледам дека постојано се враќаме на темата за неограничен интернет. Другари кога ќе сватите дека такво нешто не постои никаде во светот. Сегде каде што се рекламира неограничен* интернет, има ѕвездичка на зборот што значи дека важи правилото "fair usage" односно провајдерот во секое време има право да ги исклучи т.н heavy downloaders.Впрочем никој провајдер не сака такви корисници.Имено еднаш ако го прекорачат “неограничениот“ интернет, операторот ги опоменува а вториот пат ги исклучува. Реалноста е таа. И доста веќе со ова неограничен интернет. Е сега работата е што секој провајдер си определува што значи heavy downloader, односно изразено во гигабајти тоа се движи од 100 до 300 гигабајти месечно.
Така да ти друже што ги ебеш 100 гига за 8 дена по дефиниција си heavy downloader што значи персона нон грата за секој интернет провајдер во светот.

Анонимен рече...

marko, ne e tochno. ne da si greska, nego ne e normalno kolku si dezinformiran. ili namerno siris dezinformacii?

Марко рече...

Хмм, ниту сум дезинформиран ниту пак иам потреба да ширам дезинформации. Само дискутирам врз основа на факти. Впрочем види како Comcast (најпознатиот провајдер во САД) дефинира што значи “неограничен“ интернет. Како што можеш и сам да прочиташ тие продаваат “неограничен“ интернет кој всушност е ограничен на еквивалент од околу 30.000 песни месечно. Знаеш колку е тешка една песна така да можеш и сам да пресметаш колку изнесува “неограничен“ интернет :)
Еве ти линк за да не речеш пак дека ширам дезинформации. Јас ширам само факти пријателе.

http://biz.gamedaily.com/industry/news/?id=17434

Овердрајв рече...

Свесен си колку луѓе ги мразат Comcast и имаат откажано интернет од нив последниве неколку години, баш заради такви замарања? Единственото што им оди во полза на Comcast е монополот што го имаат во одредени области :)

Инаку, немам слушнато/прочитано некој да се жали дека поголемите европски провајдери го лимитирале колку може да симне.. да, од оние провајдери што нудат unmetered интернет со брзини од по 20/24 мегабита, бесплатни разговори во матичната земја или цела ЕУ, по 100-200 бесплатни телевизиски канали..

Не треба Америка да биде мерило за нас, туку Европа.

Овердрајв рече...

Инаку, стара ама интересна вест:

"On 2006.09.11, Free announced a new FTTH offer with speed up to 50 Mbit/s for €29.99 a month (instead of the former 28 Mbit/s DSL offer)."

А еве што ги чека Словенците за 2 недели: http://www.t-2.net/?AUID=4DE65011E194120110C6

Во превод - можеш да бидеш провајдер за 100 евра месечно (100 мегабита без мерење на сообраќај).. или ако имаш пари - 1 гигабит за 1000 евра (=


Провајдерите (наши, па и било кои други) не го плаќаат сообраќајот на нивните корисници. Плаќаат за линии со фиксна брзина и без проблем можат на сите корисници да им дадат по 1-2 мегабита без лимит.. е ама зошто би го направиле тоа, кога можат да постават лимит по кој намалуваат на dial-up, и да начукаат 20 пати повеќе корисници на истите линкови..

Анонимен рече...

fala, overdrive!

i koj sega ne siri dezinformacii?

drz' se ti za mtnet i mochanite 100 giga, marko, prijatele.

Марко рече...

Анонимус што има врска мт-нет во целиов муабет?Јас зборам за начин на работа во светот, американскиот провајдер го дадов само како пример бидејќи е најпознат и најголем.
Второ што е битно дека се откажале?Тоа е нивна борба...меѓутоа останува фактот дека на тој начин работат провајдерите кај нив така?Нудат неограничен интернет кој всушност не е неограничен. Али ок више не се споредуваме со Америка пошто они не чинат сеа се споредуваме со Европа. Викаш немаш чуено, види овде не збориме за рекла-казала форуми, збориме за факти...Имаш видено договор за неограничен интернет во Франција на пример?
Второ, и сам викаш дека провајдерите кај нас и во светот не го плаќаат сообраќајот ама сепак го ограничуваат трансферот така? Значи сакал или не ти ја потврдуваш мојата теза дека провајдерите работат на начинот кој го објаснив погоре.
Незнам зошто одма ме напаѓате само поради тоа што изнесов факти како работат провајдерите во светот?!
Анонимус ајде сеа ќе почекаме да напише нешто Смашер за да можеш да кажеш нешто пошто глеам тешко ти оди иначе ;)

Анонимен рече...

mene super mi odi, ne znam tebe kako ti e. nesto te machi, zasto gleam deka non-stop po forumov se odnesuvas kako da si mu portparol na mt-net, a ne korisnik.

Марко рече...

Епа изгледа не гледаш, а и не читаш баш најдобро.

Марко рече...

Уствари коа ќе размислам малце подобро...изгледа во право си.
И јас си викам што се замарам да пишувам овде.
Мислам ме провоцира кога гледам колку се луѓево неинформирани за состојбите во светот ама очигледно ако ги согледаш работите малце по реално одма ти лепат етикети...
Само морам да кажам дека најповеќе ме иритира и ме навредува кога зборат дека го бранам мт-нет.
Аман те бе луѓе, разберете дека ја сум прв за напредок и све тоа ама па неможе на памет да збориме. Мора реално да ги гледаме работите за да знаеме што бараме.

Анонимен рече...

i chitam, i gledam.

no toa ne bi go rekol za tebe.

od edna strana si za napredok, a forsirash nazadok... reshi se za shto si.

i ne me teraj da googlam i da baram kolku gigabajti mesechno cicaat po svetot zashto kje te udri fras.

Марко рече...

Побогу човече кај виде дека форсирам назадок???
Кажи ми една реченица каде се залагам за назадок?
Грев е ако напишеш како стојат работите од правен аспект?Знаеш она што го викаат fine print во договорите?
Зашто вака се понашаш не ми е јасно ама ич...

noname рече...

anonimus... Marko e sosema vo pravo. Denes vo svetot ne postoi neogranicen internet vo vistniska smilsa na zborot (nitu pak negokas postoel). Vo amerika mnogu provajderi nudat "neogranicen" internet no sekako vo dogovorot imat i clen: fair usage... Ne znam kolku ti e jasno sto znaci toa fair usage.

Istoto pravilo na "fair usage" postoi sekage kaj sto se pravi internet soobrakaj. Na primer, jas podolgo vreme se raspravam so hosting i serveri, taka sto i tamu se slucuva istata rabota. Hosting serveri davaat soobrakaj od 5000 GB ili nekoi neogranicen transfer (bandwidth) no realno ne dozvoluvaat toj transfer da se iskoristi... pa taka ako premnogu go optovaruvas serverot, vednas ti go isklucuvaat serverot.

noname рече...

Sekade vo amerika kaj sto se nudi
"neogranicen" internet, ako napravis soobrakaj od 100 GB do 500 GB (maksimum)-500 gb vo retki slucai, prvo ke bides predupreden a potoa i isklucen. Taka sto realno NEMA neogranicen internet.

Po moe, ovie 100 gb se sosem dovolni za da se koristi internetot bez problem... no mislam deka nasta cel i borba e NE DA SE BORIME za neogranicen internet (posto toa go nema) tuku ovie 100 gb da ki kupuvame po poevtina cena... toa treba da go postigneme.

Mo Makedonija ako Mt.net nudi neogranicen internet a pritoa go koristi i praviloto na "fair usage" ovde ke stane haos... Poradi toa sto 80 % od lugeto (moze i poveke) ne znaat sto znaci toa. Pa togas ke pocnat da se bunat i da odat po sudovi, poradi toa sto trebalo da koristat neogranicen internet... i toa e pricinata zosto kaj nas ne moze da se ponudi neogranicen internet. Ne sme dovolno internet educirani...

Анонимен рече...

da ne e zabuna, drug anonimus sum jas. dobro be marko, kaj imas ti videno toa zvezdicki? samo vo makedonija toa go ima. ne znam jas sa drugi mesta. Velis 100 do 300 GB mesecno?? Za kolku vreme se trosat tie na adsl2?? Ili so linija od na primer 28mb/s? Na sto si ti, na modem? jas stvarno ne znam vo koj vek zivees. Deutsche Telekom nudi brzini od 50mb/s! eeej, 50!!! Na kolku ke te ogranicat koga ti davaat 50mb/s?? Na 10 tera bajti? a ne 2mb/s pa i toj ogranicen. A ako sakas fakti, i toa ne od USA ili Germanija, eve ti od komsiive:
www.t-com.hr/privatni/internet/maxadsl/flat.asp
Jas ovde zvezdi ne gledam! A ti?
I cisto da ti prevedam, 219 kuni se tocno 29.8876 evra. ILI 1,837 denari i 328 deni. Pa vidi za sto nie sega se bunime. Prifati go faktot deka neogranicen internet vo svetot e fakt, da ne zborime deka vo golemite gradovi duri e i besplaten. Ako si od Mariovo, togas seto ova ne vazi za tebe. A ako si vraboten vo On.net pa ne ti odgovara ova, togas KRENI SLUSALKA BRE!

Анонимен рече...

i6.photobucket.com/albums/y229/babamulon/downl1.jpg
i6.photobucket.com/albums/y229/babamulon/downl.jpg

Ova se skrinshotovi sto jas gi imam napraveno. Ovoj internet e koristen vo makedonija. jas go koristev. i uste go koristam. Mislis nekoj mi se javuva i mi veli decko daj be namali so downloadot?? so koj um be? KAJ NAS V SELO OVA GO VIKAME INTERNET! I toa brzinata tuka e konstantna, iako downloadiram 8 faljovi odednas. A ne kako na on.net. eve ti skrin shot od on.net, isto jas go pingav:
i6.photobucket.com/albums/y229/babamulon/pictures/untitled.jpg

Kade e ovde konstantata? kvalitetna usluga 98%. da. bash.

Марко рече...

Оф мори мајко...не бе значи овде мора на секој нов анонимус со лажиче да му тураш.
Тоа што го гледаш ти на САЈТОТ е маркетинг односно начин на продажба...договорот ќе го видиш кога ќе идеш да го потпишеш под услов да го прочиташ цел од А до Ш. Што мислиш зошто се праат договорите на толку страни со стотици клаузули. Токму поради факотот кога ќе отидеш да се буниш зошто немаш неограничен интернет ќе ти речат ама господине овде пишува дека провајдерот може по своја проценка да определи санкции за оптеретување на мрежата и т.н. heavy downloaders. Барем за Т-Com знаеме све, прочепкај на интернет ќе го видиш нивниот одговор за истото прашање во врска со “ненормалното симнување“.
Второ, чекај сакаш да ми кажеш дека оние што имаат 50мбпс практично можат да го симнат цел интернет а? Те молам немој да бидеш смешен.
Разбери дека едно е реклама едно е маркетинг а сосем друго е договор на папир. Немој овде да ми постираш линкови до Т-ХТ, најди пријател во Хрватска да ти каже како стојат работите.
И на крајот што му фали на Мариово? Имаш нешто против ако сум од Мариово?
Искрено јас би се гордеел да потекнувам од таква убавина а не од затуцанова као-демек-метропола.

Анонимен рече...

kakov pacient e ovoj marko...

Анонимен рече...

Чисто за негово ментално здравје, се надевам дека има акции во МТ-Њет или Но-Нет. Или дека барем му даваат бесплатен интернет.

Или нешто... Ситница...

Дајте му бе една жвакача, изгина бранејќи го вашето „право“ да бидете пе*ери :)

Марко рече...

Смешни сте бе анонимуси...
Администратори дај реагирајте на вакви идиотски постови.
Ако имате нешто аргументирано да кажете бујрум, иначе вака само си го трошите интернетот џабе...ке ви снема гигабајти за порното ;)

Анонимен рече...

argumenti? sto kje ti e pogolem argument - site na blogov te ukapiraa za kogo rabotis, samo ti nesto se "neckas", kako mlada nevesta.

Марко рече...

Да да гледам ептен сите ме укапираа...дури двајца аноноимуси.
Хех ајде бе друже бркај работа се виде твоето...

Анонимен рече...

moeto nema sto da se vidi, tvoeto se gleda na kilometar

sto imas da izjavis vo vrska so najnoviot paket na cabletel - 4mbps so neogranicen transfer i bez spustanje brzina za 1450 den?

ajde, sega so tvojot managerskiot krug vo mt-trt, vednas na iten sostanok!

Марко рече...

Ејјј ама пример даде алал да ти е!
Те молам иди види на форумот на Кајгана има посебна тема за Cabletel и нивниот интернет.Корисници кои користат нивни интернет а не као тебе рекламчиња што гледаат на тв.Ке се увериш дека сепак има ограничување и намалување на брзина ;)
Изглеа тебе тешко ти влегува во глава дека едно е реклама а друго е реалност.
И ај те молам не замарај више...глеаш дека со секој пост само поише се бламираш.

vlade рече...

sto e ova so brzinata na adsl denes>????
na test pokazuva 228 dl so 128 upload...Zemav ADSL 10 a samo 5 gb dosega sum poarcil..BAska gledam go smenile IP to...pocnuva so 79.125.x.x..
:(((
P.S Asalen internet e mislovna imenka vo MAkedonija

Анонимен рече...

marko, ne jadi burek.

za cabletel rekov od 1 oktomvri a ne sega. poinformiraj se, ne odi po kajgani kaj sto sekoj vtor tamu e covek na nekoj od ispinjata. jas ne citam reklami, se informiram od prva raka, sekogas.

znaes sto e prva raka?

i aj' dosta mi e vekje od tebe, porano ti bese anonimus ovde po blogov, a sea, demek, ti precat drugi anonimusi... e, da vidis sega kako izgleda...

Марко рече...

Шо се нервираш бе непознато другарче? Немој така нема потреба...уживај малце:)
Ако немаш шо да кажеш, поќути си вака само испаѓаш се посмешен и посмешен.
Значи сега и корисниците се шпијуни така? Секој што ќе си ја каже маката е шпијун? Секој што ќе каже факт е вработен у исп? Хахах значи ова твоево нема крај.Пакетот го има сега, ја сум на нивната кабловска и лично од права рака како што викаш се јавив да прашам за “неограничениот“ интернет и типката ми кажа ќе видиме...ејјј пази одговор на провајдер..ќе видиме.
Инаку во однос на анонимноста, само првиот пост ми беше таков. подоцна за полесна комуникација си го пишав името.И што е битно тоа?
Него гледам дека само јас и ти се препуцаваме...дај смири се малце, согледај ја реалноста и не тролај по блогов.
Секој со 2 грама мозок ќе свати дека сум во право ама изгледа и тие 2 грама за некои се научна фантастика.

Анонимен рече...

mnogu sakas da navreduvas, a? science-fiction e sto kaj tebe voopsto funkcionira spiritual matrix, brat, if you know what I mean...

od mene tolku i kraj.
i mocam ti se na internet, otidov da igram basket ili tenis namesto da ti gi citam frustraciite so limitiranje na internet...

Марко рече...

Сметам дека со следниов линк можеме да ја затвориме темава."This problem has been building for a while with a growing gulf between what is advertised and what is delivered,"
И Европа не е она што беше ;)
I rest my case :)
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7003113.stm

Анонимен рече...

Марко said...

Сметам дека со следниов линк можеме да ја затвориме темава."This problem has been building for a while with a growing gulf between what is advertised and what is delivered,"
И Европа не е она што беше ;)
I rest my case :)
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7003113.stm
---------------

More lajnar eden, ne baraj sekakov izgovor samo da gi opravdas mt.net za toa sto go pravat. So anglija li bas najde da ne sporeduvas. Znais li deka Velika Britanija ja vikaat Rip-Off Britain, oti niv so decenii gi derat i stranci i domasni firmi. Isto e i kaj nas Rip-Off Macedonia.
Ne si gubi vreme, sto visis na blogov odi lizi im go gasot na direktorite na mt.net.

Марко рече...

Аха, значи сега и Велика Британија не чини:)
Значи стално кога ќе давам примери ми велите не се споредувај си нив со други треба да се споредуваме.Америка не, ВБ не, Германија не...приметува ли некој нешто овде?
Да не е смешно ќе беше трагично.
Инаку што се однесува до навредите кои се израз на твојата култура, задржи си ги за комуникација со твоите најблиски.

Анонимен рече...

Марко сине ,

кога веке даваш инфо за исп а кои дерат и јавно ги презентираш давај ги информациите за исп а кои даваат поповолни услуги од нашите ИСП а. За да го запазиш балансот. Вака испаѓа дека во Република Македонија прекрасно ти е со Твојот ИСП.

Марко рече...

Очигледно неможеш да разбереш за што станува збор овде.
Збориме за начин на работа на кој функционираат скоро сите интернет провајдери во САД, Европа и останатиот дел од светот.Мојата поента ми беше да ви укажам на кој начин работи најголемиот дел од светот, не да ги бранам МТ-Нет. Толку ли ти е тешко да разбереш дека постои стандардизирана политика на работење која ја применуваат грото од интернет провајдерите.Нормално дека секогаш постојат исклучоци. Те разбирам дека сакаш да се споредуваш со тие исклучоци, што е нормално, меѓутоа реалноста е друга. Доблесна е борбата и желбата да се измени светот...Меѓутоа, нажалост
Македонија е дел од правилото а не исклучок од правилото кое е општо прифатено во светот.
Ако и после ова неможеш да ја сватиш мојата поента, тогаш очигледно нешто не е во ред со тебе и многу ми е жал за твојата умствена состојба.Најискрено.

Hell^Boy рече...

Кој нормален ќе става нет од МтНет или ОнНет ??? АДСЛ от на Он.Нет т.е. соло пакетите се Телекомски пакети. Истиот интернет од истите линкови. Значи брзина на пакети х2.
Ја зголемуваат брзината а и снагата, а од друга страна 4 линка на довод на интерет за Македонија од странство се скинати. Телеком останува само со 2 линка а пуштаат дупло поголеми брзини и плус повеќе пакети со оние на Он.Нет!!!
И до каде ќе одат????

Анонимен рече...

Е марко Марко. Сам против свих, што би рекле соседиве горе. Изгледа остана ти единствен смотан. А тоа горе што го пишуваш, маркетиншки потег... Мали, кога нешто пишува јавно, со нагласено =без лимит= тогаш тоа во нормални држави е така. Зошто? Затоа што ако се осудат да го скинат, тогаш странката фино лепо ќе ТУЖИ и ке добие. Ако поминуваш бар малку време на други сајтови освен на форуми, ке сватиш и сам. Ама очигледно тоа не го правиш, зашто тебе ти се доволни 10 мочани гига бајти. Пази, не отворај bbc.co.uk на фул верзија, многу ке потрошиш. Имаш таму TEXT ONLY верзија, душа дала за WADSL и ADSL а-ла Македонија.Еве ти и линк, да не потрошиш 1 кб на барање во гугл;
http://www.bbc.co.uk/cgi-bin/education/betsie/parser.pl
Ајде и седи мирен.

Марко рече...

Па незнам кој е сам против свих.Јас или ти а? Освен твоите глупави коментари во повеќе изданија, на повеќето им е јасно како стојат работите.
Повеќе од јасно е дека појма немаш од многу работи.Само контрираш колку да пишеш нешто бидејќи ти е досадно на интернет.
Да ти дадам еден совет, не е интернетот само за музика и порно филмови, затоа тебе и 1ТБ би ти било малце...земи малце сурфни на културни сајтови, прочитај нешто, научи, или најпаметно врати им се школските учебници ;)

Анонимен рече...

More Marko toj anonymous ne e eden covek. toa se poveke lugje ama gi mrze da se registriraat/logiraat ili ednostavno ne sakaat da trosat MB za registracija. A ti ako ti e tolku ubavo so mt.net pa bidi si so niv , samo ne gi ubeduvaj drugite deka podobro od mt.net nema vo cel svet.
Mozebi mt.net imaat tehnologija i kolku tolku znaenje, ali stavot sprema korisnicite im e totalno odbiven i pogresen. Samo gledaat sto poveke pari da izvlecat. Kolku "pogresni" smetki imalo, se zbunil kompjuterot pa presmetal poveke , a? Pa mora da platis ako ne ke ti go isklucat telefonot. A seto toa go pravat oti im se moze i nema koj da gi zapre. Ama ke im dojde eden den krajot i na niv i na drugite kako niv. Se nadevam deka toa ke bide sto pobrzo.

Марко рече...

Аман те бе луѓе зошто сте толку тврдоглави? Каде видовте еден мој пост дека го бранам МТ-НЕТ? Целата поента на мојот муабет беше дека грото од интернет провајдерите во САД и Европа, кои нудат “неограничен интернет“, сепак го задржуваат правото да го ограничат download-от, ако корисникот абнормално симнува содржини од интернет. Ваквата клаузула се вика fair usage policy, и е наведена исклучиво во договорот кој се потпишува со провајдерот.
Стварно незнам како поедноставно да ви објаснам.Очигледно некој тука или не ги разбира работите или со сила се прави глуп.

Марко рече...

Извините али ова морав да го искоментирам. Викаш повеќето луѓе ги мрзи да се регистрираат/логираат или нејќат да трошат мегабајти за регистрација.
Види, стварно незнам колку повеќе мегабајти ќе потрошиш ако во делот Choose an identity кликнеш на Other и го внесеш твоето име :))
Ако посотов ти беше виц, фала ти, стварно ме изнасмеа....

Анонимен рече...

Јас сурфам со опера, а страницава е базирана на јаваскрипт, кој не е 100% функционален во опера (барем на мојава конфигурација). Така што, не можам да одберам Отхер и да сакам.

И нема да менувам браузер поради ова. Супер ми е за повеќето други сајтови што ги посетувам.

Петко

Lad Markson рече...

Момци, абе како ви работи вас Телекабел кон сајтови надвор од Европа.

Кон америка на пример, било каде, неможам повеќе да одам од 384 кбпс. Има некој слично искуство??

Анонимен рече...

http://www.cabletel.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=28
CAO OFF.NET, CAO MT.JOK